Priorytety MEN 2021/2022
Podniesienie jakości edukacji matematycznej, przyrodniczej i informatycznej.|
Książki ze zbiorów BP w Ostrołęce pomocne w realizacji tego kierunku (wybór)
Doświadczanie zmian w teorii i praktyce pedagogicznej / red. nauk. Joanna Skibska i Justyna Wojciechowska. – Warszawa : Wydawnictwo Akademickie Żak, cop. 2015. W 77203
Edukacja matematyczna a cywilizacja cyfrowa : podmioty kształcenia wobec wyzwań technologii informacyjnych / Joanna Kandzia. – Warszawa : Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego, 2016. W 77010
Kompetencje informacyjne uczniów w perspektywie zmian szkolnego środowiska uczenia się / Katarzyna Borawska-Kalbarczyk. – Warszawa : Wydawnictwo Akademickie Żak, 2015. W 72533
Multimedialne wspomaganie kształcenia matematycznego / Anna Rybak. – Opole : Wydawnictwo Nowik, 2016. W 75055
Nowe technologie informacyjne w edukacji : niekoniecznie „cyfrowa demencja” / Joanna Adamkiewicz. – Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2015. W 75929
Przyroda w szkole ponadgimnazjalnej : poradnik metodyczny / Jolanta Golanko, Grażyna Skirmuntt, Urszula Poziomek. – Warszawa : Ośrodek Rozwoju Edukacji, [2015?]. W 75028
Technologie informacyjno-komunikacyjne na lekcjach : przykładowe konspekty i polecane praktyki / Małgorzata Ostrowska, Danuta Sterna. – Warszawa : Centrum Edukacji Obywatelskiej, 2015. W 75012, P 75013
W dziką stronę : rozmowy o edukacji w przyrodzie / [red. Agnieszka Gaszyńska, Gosia Świderek]. – Łódź : Ośrodek Działań Ekologicznych „Źródła”, 2016. W 76147
Wybrane obszary edukacji matematycznej dzieci : poradnik dla nauczycieli klas I-III / Agnieszka Nowak-Łojewska, (oprac. graficzne zadań Joanna Łojewska). – Warszawa : Ośrodek Rozwoju Edukacji, [2015?]. W 75034
Autor
Komentarze zablokowane